Menu Content/Inhalt
Alecto forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Alecto AC-24 (1 bezoeker) (1) Gast
Audio
Ga naar onderkant Reageer Favoriet: 0
TOPIC: Alecto AC-24
sebbe (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Alecto AC-24 7 maanden, 4 weken geleden  
Geachte,

Ik heb net een AC-24 gekocht,maar de wekkerradio werkt niet naar behoren. Het probleem ligt in het alarm dat niet wil afgaan in mp3-functie. Het is dus niet mogelijk het alarm af te laten gaan met een mp3 op de sd kaart. De sd kaart wordt wel herkend door de wekkerradio (dit is te zien aan het icoon dat oplicht). Het vreemde is dat heel soms het alarm wel werkt met mp3 (1 keer op 10 ofzo). Ik stel de wekker in zoals in de handleiding beschreven staat en kies voor mp3 muziek.Het alarm gaat echter bijna altijd af met een luide bieptoon, ook al heb ik de wekkerradio ingesteld om een mp3 af te spelen.Ik gebruik alarm 1, alarm 2 staat af. Ik heb al een hele tijd liggen testen met verschillende sd kaarten, mp3's in een map of gewoon zo op de sd kaart, sd kaart geformateerd in verschillende bestandsformaten, gevarieerd met de volgorde van instellen, etc. Kortom, ik heb alles wat ik kon bedenken al getest. De wekkerradio kan ook gebruikt worden als mp3 speler. Vreemd genoeg werkt de mp3 speler functie (dus zonder alarm) zonder probleem. Het is dus mogelijk mp3's af te spelen in de mp3 speler functie. Weet u wat hiervan de oorzaak is?

alvast bedankt, mvg

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
Median (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:Alecto AC-24 2 weken, 1 Dag geleden  
Hallo,

Ik heb deze wekker deze week gekocht en daarbij een sd kaart van Transcent. Ik heb er zelf muziek opgezet vanaf de computer. Ik probeerde alle functies uit en het enigste wat niet lukte was dat de wekker geen muziek af speelde. "Music" lichtte wel op, maar bleef knipperen en bleef niet branden. Het tekentje van afspelen verschijnt ook niet op de wekker. Bij het insteken van een andere SD werkt de functie ook niet... Weet iemand hier hoe ik dit misschien kan verhelpen/oplossen?

Groet,

Median

sebbe (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:Alecto AC-24 2 weken, 1 Dag geleden  
Beste,

als het gaat om muziek afspelen in wekfunctie, dan heb ik mogelijk de oplossing voor u. Ik heb mijn AC-24 destijds teruggestuurd omdat hij geen muziek wou afspelen in de wekfunctie. Toen ik mijn wekker terugkreeg heeft men in de handleiding een stap met de hand bijgeschreven. In de handleiding onder 'wektijd instellen' moet u na stap 6b. nog een stap 6c. toeveoegen. Namelijk de knop 'mode' nog één maal indrukken om wat u net ingesteld heeft op te slaan. Je moet het maar weten eh!

Hopelijk lost dit uw probleem op.

Mvg

S.

Ga naar bovenkant Reageer